Tailsweep topp

Friday 13 July 2012

transformation


För sju år sedan köpte danska dokumentärfilmaren Louise Køster och hennes familj en fallfärdig bondgård, som sedan förvandlats till deras drömmars hus. Bra inspiration för mig som kände mig lite uppgiven när vi kom hem efter tio dagars vistelse vid medelhavet och upptäckte att vår fina naturtomt förvandlats till en djungel. Efter tio dagar där ute har vi lyckts röja det värsta, men vädret har varit riktigt trist, dimma och regn. Lite småfix på huset hann vi med också.


 Huset ligger i vackra Tisvilde på Nordsjælland och ni kan läsa mer om förvandlingen här.


 Nu är det dags för nya äventyr för vår lilla familj, och jag ska försöka damma av min kamera så ni kan hänga med!

pics: www.heyhome.dk/Pernille Kaalund via

2 comments:

  1. Men vilka fina bilder! Helt fantastiskt fina. Jag är gärna med på din resa! Spännande. Djungel i trädgården låter sådär kul. Vi lämnade vårt hus med trädgård just för att jag inte alls visste vad man gör med djunglar... Impad av er som kan däremot!

    ReplyDelete
  2. A esto yo le llamo una Cocina con Vida y no sólo por el gato.
    Pásate : http://kansei-estudiodecocinas.blogspot.com
    Gracias

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.